اخبار استاناخبار شهرستان

آزمایشگاه مرکزی گناوه افتتاح شد

استاندار بوشهر: در حوزه درمان دارای عقب‌ماندگی و ضعف‌هایی هستیم ولی بزودی شاهد تحولات بسیار خوبی در این حوزه خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری خاکریزگناوه؛ احمد محمدی زاده در آیین افتتاح آزمایشگاه مرکزی گناوه به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: خیران در حوزه سلامت ورود خوبی بویژه در شمال استان بوشهر داشته‌اند که امیدوارم تداوم یابد.
وی افزود: این آزمایشگاه با ۲۵ میلیارد ریال اعتبار با وسعت ۲۲۰ متر مربع با مشارکت خیران بزرگوار اجرایی و عملیاتی شده که خدمات متنوع و با کیفیتی ارائه خواهد داد.
استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم جبران عقب‌ماندگی حوزه درمان خاطر نشان کرد: در حوزه درمان دارای ضعف‌هایی هستیم ولی با تلاشی که دانشگاه علوم پزشکی با همراهی خیرین شروع کرده بزودی شاهد تحولات بسیار خوبی در این حوزه خواهیم بود.
محمدی زاده تصریح کرد: بیمارستان‌های جایگزین ۱۷ شهریور برازجان و فاطمه زهرا (س) بوشهر، ان‌شاءالله سال آینده تکمیل می‌شوند و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.
وی از افتتاح ۲ بیمارستان و یک مرکز تخصصی و بزرگ پزشکی تا پایان امسال خبر داد و گفت: بیمارستان عالیشهر و کاکی و همچنین یک مرکز تخصصی پزشکی با ۴۰ مطب توسط سرمایه گذار بخش خصوصی راه‌اندازی می‌شود.
محمدی زاده افزود: در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر پروژه‌های بزرگ و ارزشمندی در سراسر استان افتتاح و اجرایی می‌شوند که اهمیت بسزایی در توسعه و پیشرفت دارند.
وی با بیان اینکه در پیش از انقلاب امکانات بهداشتی و درمانی بسیار ضعیفی داشتیم یادآور شد: شرایط بگونه‌ای بود که حتی پزشک بومی نداشتیم و از پاکستان، هند و بنگلادش پزشک می‌آوردیم.
محمدی زاده افزود: اکنون ۱۵۰۰ پزشک و دندانپزشک در استان بوشهر فعالیت دارند و خدمات ارزشمند درمانی به مردم استان بوشهر ارائه می‌دهند.
استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در شهرستان‌های ده‌گانه استان بوشهر در توسعه مراکز درمانی اهتمام جدی داریم و از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

خبر:محمدجعفر حقیقی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا