اخبار استاناخبار شهرستان

آغاز پروژه اجرای باند دوم جاده ساحلی گناوه_بوشهر

خاکریزگناوه _ مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از آغاز پروژه باند دوم جاده ساحلی گناوه_بوشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خاکریزگناوه؛ سیدمحمود دستغیبی مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از آغاز پروژه باند دوم جاده ساحلی گناوه_بوشهر خبر داد و گفت: باند دوم جاده ساحلی بوشهر_گناوه به طول ۹۰ کیلومتر می‌باشد که فاز اول آن در محدوده شهرستان گناوه به طول ۴۰ کیلومتر وارد مناقصه شده و انتخاب پیمانکار انجام گرفته است که ۳ پیمانکار برای آن انتخاب شده و مدت زمان اجرای پروژه ۱۸ ماه می‌باشد و برآورد اولیه قرار منعقد شده بالغ بر ۱۶۰۰ میلیارد تومان تعیین شده است.
وی افزود: در ۴۰ کیلومتر فاز اول پروژه باند دوم جاده ساحلی بوشهر_گناوه ۹۰ آبراه و ۵ پل بزرگ پیش‌بینی شده است و عرض نهایی سطح آسفالت تمام شده ۱۰ و نیم متر در دو خط می‌باشد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به منابع تامین اعتبار این پروژه اظهار داشت: دستگاه‌های تامین کننده منابع مالی از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری و از تعهدات وزارت نفت می‌باشد که امیدواریم بتوانیم منابع را بطور کامل تامین نماییم و در موعد مقرر این پروژه به بهره‌برداری برسد.

معاون امور عمرانی فرمانداری گناوه گفت: در راستای افزایش ایمنی تردد ،طرح ۲ بانده کردن جاده ساحلی گناوه – بوشهر به طول ۴۰ کیلومتر در یک ماه اخیر تجهیز کارگاه و با حضور سه پیمانکار فعال شده است.
معاون فرماندار گناوه تصریح کرد: باتوجه به اینکه جاده ساحلی گناوه – بوشهر هم اینک به صورت یک بانده بوده و در طول سال تصادفات ناگواری در آن رخ داده است، اجرای این طرح نقش بسزایی در تسهیل تردد و کاهش تصادفات درپی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا