اخبار شهرستان

احیاء پروژه‌های راکد شهرستان گناوه در دولت سیزدهم

فرماندار گناوه گفت: در دولت سیزدهم چندین پروژه در شهرستان گناوه که سال‌ها راکد و غیر فعال شده بودند، دوباره فعال شدند.

به گزارش پایگاه خبری خاکریزگناوه؛ محمد تقی صفری در نشست شورای اداری شهرستان گناوه اظهار داشت: توجه به فرهنگ و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در شهرستان گناوه مورد توجه قرار گرفته است و در این زمینه در کنار برنامه‌های عمرانی آنچه در توان داشته‌ایم به کار گرفته شد و امسال نیز در توزیع بودجه کمیته برنامه ریزی برای این بخش اعتبارات خوبی در نظر گرفته شد.
وی گفت: همچنین در توزیع بودجه کمیته برنامه ریزی امسال به حوزه‌های بهداشت و سلامت، آموزش و پرورش، اشتغال، گردشگری و راه‌های ارتباطی نگاه خاصی شده است و اعتبارات خوبی تعیین شد.
فرماندار گناوه بیان کرد: در دولت سیزدهم خدمات زیادی در همه حوزه‌ها مختلف برای مردم این شهرستان ارائه شده و چندین پروژه که سال‌ها راکد و غیر فعال شده بودند، دو باره فعال شدند.
وی اضافه کرد: فاضلاب گناوه، شهرک صنعتی بندر ریگ، جاده گناوه به گوره – گچساران، جاده کمربندی فرعی گناوه، طرح توسعه بندر گناوه و بندر ریگ، سالن ورزشی بانوان و جاده ساحلی متصل به روستاهای مال خلیفه، مال قاید و قلعه حیدر در حوزه گردشگری از جمله پروژه‌هایی که پس از چندین سال راکد بودن، فعال شده است.
فرماندار گناوه بیان کرد: آسفالت معابر روستایی، توسعه و اجرای پروژه‌های بهداشت و سلامت، آموزش، توسعه گازرسانی در سطح شهرستان، تشویق سرمایه گذران به حضور در بخش گردشگری نیز از جمله اقدامات دیگر در شهرستان بوده است.
وی گفت: دریا و تجارت برای شهرستان بحث بسیار مهمی است که با پیگیری‌های انجام شده طرح توسعه بندر گناوه و ریگ در دستور کار قرار گرفت.
وی گفت: از محل مسئولیت‌های اجتماعی نفت با پیگیری‌های انجام شده اعتباراتی برای چند پروژه از جمله احداث ۲ دستگاه پل در مسیر جاده ساحلی، سیستم کانال دفع آب‌های سطحی، احداث ایستگاه آتش نشانی، محصور کردن و زیباسازی حریم خط لوله از جمله این پروژه‌ها است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا