اخبار استاناخبار شهرستان

اختصاص ۷۵ میلیارد ریال اعتبار به پروژه آبرسانی جزیره های شمالی و جنوبی در شهرستان گناوه

خاکریزگناوه _ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از تخصیص اعتبار ۷۵ میلیارد ریالی به پروژه آبرسانی روستاهای بخش ریگ شهرستان گناوه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خاکریزگناوه؛ابوالحسن عالی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از تخصیص اعتبار ۷۵ میلیارد ریالی به پروژه آبرسانی روستاهای جزیره شمالی و جزیره جنوبی در بخش ریگ شهرستان گناوه خبر داد و گفت : فاز نخست این پروژه شامل نوسازی خط انتقال آب روستای جزیره جنوبی است و محدوده اجرا آن از مجتمع آبرسانی سمعیا تا روستاهای جزیره جنوبی و جزیره شمالی است.
وی بیان کرد: فاز دوم پروژه نیز شامل بهسازی شبکه توزیع آب در روستاهای یاد شده است که در حال حاضر عملیاتی شده است.
ابوالحسن عالی اظهار داشت: طولانی بودن و فرسودگی خط انتقال و وجود قطر نامتعارف خط انتقال آب منجر شده تا آب با فشار کم به روستای جزیره شمالی برسد.
وی افزود: در شبکه توزیع نیز فرسودگی و اقطار نامتعارف مانع از تامین آب پایدار و با فشار مناسب به روستاهای جزیره شمالی و جنوبی شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خاطرنشان کرد: امید است با اتمام پروژه تعریف شده برای این ۲ روستا علاوه بر تامین آب پایدار، شاهد ارتقاء سطح کیفی آب در روستاهای جزیره شمالی و جنوبی باشیم.
عالی تصریح کرد: در این پروژه که از محل طرح آبرسانی به تک روستاها و تکمیل مجتمع های آبرسانی اولویت دار روستایی اجرایی شده است و در قسمتی از طرح از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) نیز استفاده شده تا پروژه در مدت زمان کمتری به سرانجام برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا