اخبار استاناخبار شهرستان

اعتبار ۸ هزار میلیارد ریالی باند دوم جاده ساحلی بوشهر به گناوه

استاندار بوشهر گفت: در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بوشهر ۸ هزار میلیارد ریال به باند دوم جاده ساحلی بوشهر به گناوه اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری خاکریزگناوه، احمد محمدی‌زاده صبح امروز در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت استان بوشهر نقش ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس را در عرصه‌های مختلف مهم دانست و اظهار داشت: نقش سپاه پاسداران در عبور انقلاب اسلامی از بحران‌ها و اغتشاشات و دفاع از ارزش‌ها مهم و کلیدی است.

وی با تأکید بر تقویت اتحاد و همدلی در خنثی شدن اهداف و ترفندهای دشمنان گفت: عزت و اقتدار ایران در جهان روز به روز افزایش می‌یابد و توافق عربستان با ایران نشان از جایگاه مهم جمهوری اسلامی در منطقه و غرب آسیا است.

استاندار بوشهر به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به بوشهر پرداخت و خاطرنشان کرد: پیشرفت مطلوب مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور و هیئت دولت سبب شد دور دوم سفرها زودتر از موعد مقرر محقق شود.

محمدی‌زاده عملکرد استان بوشهر در عرصه عمرانی و سرمایه‌گذاری را موفق دانست و بیان کرد: در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان در مجموع ۱۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی استان مصوب شد که زمینه تکمیل و اجرای طرح‌های گوناگون جدید عمرانی را فراهم کرده است.

استاندار بوشهر اظهار داشت: ۱۰ هزار میلیارد ریال به جاده ساحلی بوشهر – دیر، ۸ هزار میلیارد ریال به باند دوم جاده ساحلی بوشهر به گناوه، ۱۰ هزار میلیارد ریال به خروجی دوم بوشهر اختصاص یافت.

محمدی‌زاده جذب سرمایه‌گذاران برای مشارکت در طرح‌های اقتصادی و تولیدی استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر تفاهم‌نامه‌های مختلفی با بخش خصوصی به ارزش ۷۶۰ هزار میلیارد تومان منعقد شد که تحقق این طرح‌ها تحول شگرف و قابل توجهی در استان بوشهر در حوزه اقتصاد، اشتغال و سرمایه‌گذاری ایجاد می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا