اخبار شهرستان

ایثار شهدا وظیفه مسئولان را سنگین‌تر کرده است

فرمانده سپاه شهرستان گناوه گفت: هر مسئول در انقلاب اسلامی باید این مهم را بخاطر بسپارد که مسئولیت او حاصل ریخته شدن خون شهدا است.

به گزارش پایگاه خبری خاکریزگناوه؛ سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی‌پور فرمانده سپاه شهرستان گناوه در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس اتفاقیست که در تمامی جهان به آن پرداخته می‌شود نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است زیرا دشمن در همان ابتدای انقلاب ما با اجیر کردن صدام و صدامیان علیه انقلاب اسلامی، نقشه حذف انقلاب ما را داشت.
وی افزود: نقشه راه دشمنان ما در دفاع مقدس تصرف تهران در هفته اول جنگ بود که با حضور نیروهای مرد انقلابی آن دوران دشمن بعثی نتوانست یک وجب از خاک کشور عزیزمان را تصرف کند.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) شهرستان گناوه گفت: هشت سال جنگ تحمیلی، دومین جنگ طولانی جهان است و ما با مطالعه تاریخ خواهیم دید که در دو قرن گذشته در هر جایی که هجومی بر علیه کشور ایران رخ داده است منجر به پیروزی دشمن و تصرف خاک ایران شده است اما در دوران دفاع مقدس که دشمن ما دارای برتری نیرو و تسلیحات بود نتوانست به پیروزی برسد و پیروزی از آن رزمندگان اسلام شد.
ایشان با اشاره با اهمیت حضور نوجوانان و جوانان در جبهه ادامه داد: نوجوانان و جوانان عزیزی که در دوران دفاع مقدس جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و جانانه از ناموس، وطن و انقلاب دفاع کردند و ما امروزمان و پیشرفت کشورمان را مرهون تلاش‌ها و زحمات رزمندگان و شهدای عزیز آن دوران هستیم.
سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی‌پور خاطرنشان کرد: ایثار و فداکاری شهدا و رزمندگان دفاع مقدس مسئولیت و وظیفه مسئولان را سنگین‌تر کرده است و هر مسئول در انقلاب اسلامی باید این مهم را بخاطر بسپارد که صندلی و مسئولیتی که به او سپرده شده است حاصل ریختن خون شهدای عزیزی است که خود را برای مردم و انقلاب فدا کردند.
فرمانده سپاه گناوه ضمن تشریح ۸۰ برنامه شاخص و ۳۱۳ برنامه اجرایی در شهرستان گناوه به مناسبت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: وظیفه و ماموریت سخت رسانه‌ها به عنوان رزمندگان فضای مجازی، تبیین و روشنگری است دشمن تلاش دارد هشت سال دفاع مقدس را تحریف و از خاطر مردم ما بزداید و وظیفه ما مقابله با این اقدام دشمن است چرا که دشمن وقتی دید سرنوشت جنگ به دست نوجوانان و جوانان انقلاب اسلامی تغییر کرد تمامی برنامه‌ریزی خود را بر روی نسل جوان ما گذاشت تا با انحراف جوانان ما پشتوانه بزرگ این انقلاب را از بین ببرد و مسئولیت خطیر همه ما امروز تبیین، روشنگری و بازخوانی رشادت‌های دوران دفاع مقدس است تا به این صورت حیله‌های دشمن خنثی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا