اجتماعیاخبار شهرستان

بازاری که بهشت معلولین خوانده می‌شود

بازارچه بهشت معلولین به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن در گناوه برپا گردید.

به گزارش پایگاه خبری خاکریزگناوه؛ سیدکرامت عوض‌پور مدیرعامل انجمن توانمندان صبور در گفتگو با خاکریزگناوه گفت: بازارچه بهشت معلولین به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن در شهر گناوه برپا گردید که هدف از برپایی این بازارچه‌ یا به طور کلی برنامه‌هایی با محور جامعه معلولین، خارج کردن این جامعه از انزوا می‌باشد زیرا چنین بازارچه‌هایی در کنار فعال شدن کسب و کار به اجتماعی نمودن معلولین عزیز کمک شایانی می‌نماید.
عو‌ضوپور در ادامه ضمن اشاره به حضور معلولین در این بازارچه افزود: در کنار عزیزان معلول در این بازارچه دیگر شهروندانی که به نوعی با معلولین در ارتباط هستند نیز حضور دارند، همچنین با توجه به استقبال جامعه معلولین و شهروندان از این بازارچه تلاش خواهیم کرد بصورت ماهانه و به مناسبت‌های مختلف این بازارچه‌ها را برپا نماییم.
مدیرعامل انجمن توانمندان صبور خاطرنشان کرد: انجمن توانمندان صبور حدود ۵۰۰ عضو از جامعه معلولین گناوه را به خود اختصاص داده است که از هر فرصتی برای حضور بیشتر توانمندان در اجتماع دریغ نخواهیم کرد و دلیل نام بهشت معلولین برای این بازارچه باز شدن درب اجتماع بر روی این جامعه می‌باشد.

حدود ۶ هزار نفر دارای انواع معلولیت‌ها در شهرستان گناوه وجود دارد که ۵ هزار نفر از خدمات توانبخشی استفاده می‌کنند/عباس زارعی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا