اخبار شهرستان

بروزرسانی اطلاعات کشاورزان در سامانه پهنه‌بندی الزامی است

مدیر جهادکشاورزی شهرستان گناوه گفت: کشاورزان قبل از تحویل گندم به مراکز خرید، از بروز رسانی اطلاعات کشت خود اطمینان حاصل نمایند.

عباس تخم افشان با اشاره به اینکه برداشت گندم از ابتدای اردیبهشت ماه از مزارع دیم و آبی شهرستان گناوه آغاز گردیده است گفت: از آنجاییکه یکی از شروط اصلی پذیرش محصول گندم در مراکز خرید تضمینی، ثبت اطلاعات کشاورز در سامانه جامع پهنه بندی می‌باشد از همه کشاورزان عزیز تقاضا داریم قبل از تحویل گندم به مراکز خرید، در راستای ثبت و بروزرسانی اطلاعات کشت خود به مدیریت جهاد کشاورزی در بخش مرکزی(۰۷۷۳۳۱۴۴۲۰۲) و کشاورزان بخش ریگ به مرکز جهاد کشاورزی ریگ ( ۰۷۷۳۳۸۳۲۶۲۰ )مراجعه و یا با تلفن های درج شده تماس حاصل نمایند.
ایشان با تاکید بر اینکه طبق تجربه سالیان گذشته، یکی دیگر از شروط لازم جهت تحویل گندم به انبار و سیلوها، رطوبت پایین محصول است تصریح کرد: درصورت وجود رطوبت بالا، مراکز خرید تضمینی از پذیرش محصول خودداری می کنند که در این راستا از کشاورزان عزیز تقاضا داریم به منظور جلوگیری از برگشت محموله و ضرر و زیان احتمالی، قبل از برداشت گندم از خشک بودن محصول اطمینان یافته و سپس نسبت به برداشت مزارع خود اقدام نمایند.
تخم افشان با اشاره به بارندگی‌های مناسب در فصول پاییز و زمستان سال گذشته و توزیع زمانی مناسب بارش‌ها، پیش‌بینی کرد امسال حدود ۳۰ هزار تن محصول گندم از مزارع این شهرستان برداشت گردد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه سطح زیرکشت گندم شهرستان را بالغ بر ٢٧ هزار هکتار عنوان کرد و خاطرنشان کرد: هم اکنون مرکز خرید گندم مال قائد فعال است و کشاورزان عزیز می‌توانند محصول گندم خود را به مرکز مورد اشاره تحویل دهند.
وی افزود: مدیریت جهادکشاورزی شهرستان گناوه با شماره تلفن ۰٧٧٣٣١۴۴٢۰٢ آماده هرگونه راهنمایی، مشاوره و همکاری در ثبت و بروزرسانی اطلاعات کشاورزان شهرستان گناوه می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا