اجتماعیاخبار شهرستان

برگزاری کارگاه توانمندسازی بانوان در گناوه

خاکریزگناوه _ کارگاه توانمدسازی بانوان در حرفه آموزش خیاطی در محل خانه سازمان‌های مردم نهاد شهرستان گناوه برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری خاکریزگناوه؛ کارگاه توانمدسازی بانوان در حرفه آموزش خیاطی در محل خانه سازمان های مردم نهاد شهرستان گناوه با حضور ۳۰ کارآموز در حال برگزاری است.
احمد لیراوی معاون سیاسی امنیتی فرماندار گناوه و حجت رهروان سحر مشاور فرماندار و رئیس خانه مشارکت‌های مردمی سلامت از کارگاه توانمندسازی بانوان بازدید کردند.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار گناوه ضمن تاکید بر لزوم توانمندسازی بانوان در تمامی زمینه‌ها خصوصا حرفه‌های اشتغال آفرین و پایدار گفت: مجموعه فرمانداری گناوه برای اشتغال بانوان تمام تلاش خود را خواهد کرد و تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان را مکلف به همکاری با بانوان در موضوع اشتغال کرده است.
احمد لیراوی به درخواست‌های بانوان حاضر در کارگاه توانمندسازی قول مساعد داد و اظهار داشت: فرمانداری گناوه با هماهنگی دیگر دستگاه‌ها برای صدور مدارک و مجوز اشتغال این بانوان و اخذ تسهیلات اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام خواهد داد که این امر نیازمند گذراندن دوره‌های تکمیلی توسط این بانوان می‌باشد.

حجت رهروان سحر در این بازدید ضمن قدردانی از مربی این کارگاه و تشکر از بانوان برای شرکت در این دوره خواستار مستمر بودن این دوره‌ها و دعوت از دیگر بانوان برای شرکت در کارگاه‌های توانمند سازی شد.
حجت رهروان سحر از مجموعه فرمانداری گناوه برای همکاری برای راه‌اندازی این کارگاه و تسریع در روند امور اشتغال بانوان در کارگاه‌های توانمندسازی تشکر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا