اخبار استان

بی‌توجهی دولت تدبیر و امید و پرداخت بدهی که به دوش دولت انقلابی افتاد

خاکریزگناوه _ پرداخت ۴۳ میلیارد بدهی در حوزه میراث فرهنگی از سال ۱۴۰۰ تا کنون نتیجه بی‌توجهی دولت تدبیر و امید بود.

به گزارش پایگاه خبری خاکریزگناوه؛ اسماعیل سجادی منش مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به مطلب اخیر منتشر شده در فضای مجازی، اظهار کرد: بدهی پیمانکار در خصوص پروژه قلعه زائر خضر‌خان اهرمی مربوط به سال ۱۳۹۷ است که در دولت تدبیر و امید با تغییر مدیران پرداخت نشده و وصول آن به دولت مردمی آیت‌الله رئیسی رسید.
سجادی منش با بیان اینکه دولت از سال ۱۴۰۰ تاکنون ۴۳ میلیارد تومان بدهی در میراث فرهنگی بوشهر پرداخت کرده است، افزود: پیمانکار پروژه ۵ میلیارد تومان مطالبات دارد که با مراجعه به مرجع قضایی از دادگاه علیه میراث فرهنگی برای پرداخت بدهی، رای می‌گیرد.
وی ادامه داد: با پیگیری در سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر،فرصتی یکماهه از پیمانکار گرفته شد تا بدهی پرداخت شود.
سجادی منش در پاسخ به اینکه آیا تجهیزات اداره کل خارج شده و روند خدمت رسانی به مردم دچار خللی شده است یا خیر؟ بیان کرد: هیچ تجهیزی از اداره کل خارج نشده و همکاران در حال ارائه خدمت به ارباب رجوع هستند.
مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی بوشهر خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از 100 میلیارد تومان پروژه در استان بوشهر توسط میراث فرهنگی در حال اجرا است و بیش از 200 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها پیش بینی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا