اخبار شهرستان

جذب ۱۱۹ میلیارد تومان برای توسعه و اصلاح شبکه برق گناوه

رئیس اداره برق شهرستان گناوه گفت: در یک سال گذشته ۱۱۹ میلیارد تومان برای توسعه و اصلاح شبکه‌های برق شهری و روستایی در شهرستان گناوه جذب شد.

به گزارش پایگاه خبری خاکریزگناوه؛ رضا کوفی رئیس اداره برق شهرستان گناوه اظهار داشت: مدیریت برق گناوه با ۷۰ پرسنل اقدام به ارائه خدمات به بیش از ۵۸ هزار مشترک به صورت شبانه روزی در بخش‌های خانگی، عمومی، کشاورزی، صنعتی و تجاری می‌نماید.
رئیس اداره برق شهرستان گناوه ضمن بیان این مهم که در یکسال اخیر موفق به جذب ۱۱۹ میلیارد تومان اعتبار شده‌ایم اظهار داشت: در یکسال اخیر ۲۰ کیلومتر توسعه شبکه برق فشار ضعیف، ۵۶۰۰ متر توسعه شبکه ۲۰ ولت، نصب ۲۷ پست هوایی و ۳ کیلومتر اصلاح شبکه تنها در بخش شهری به تحقق پیوسته است.
رضا کوفی ادامه داد: در بخش روستایی نیز ۱۲ کیلومتر احداث شبکه فشار ضعیف، ۱۷ کیلومتر احداث شبکه فشار متوسط و نصب ۴۷ ترانس برق، اصلاح ۱۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف روستایی، ۲۱ کیلومتر اصلاح شبکه متوسط روستایی و اصلاح ۱۱ پست هوایی اجرا شده است.
وی افزود: شبکه‌های برق شهرستان با شبکه ۲۰ کیلو ولت فشار متوسط در ۸۶۰ کیلومتر، شبکه فشار ضعیف با ۷۴۵ کیلومتر و ۱۵۶۶ ترانسفورماتور برق شهرستان را تامین می‌کنند.
رئیس اداره برق شهرستان گناوه گفت: ۵ ایستگاه تبدیل ولتاژهای فوق توزیع به ولتاژهای قابل توزیع در شهرستان وجود دارد که با توجه به استعدادهای پیشرفتی که در بحث صنعت در شهرستان وجود دارد نیاز به توسعه خطوط برق رسانی داریم.
وی تصریح کرد: هم‌اکنون درصد بار ایستگاه‌های شماره یک و دو گناوه بالای ۹۰ درصد است که این موضوع یک هشدار جدی برای سال آینده به خصوص در پیک تابستان است و امیدواریم با احداث ایستگاه جدیدی در منطقه نوروزآباد که جانمایی آن نیز صورت گرفته است نیازها جبران شوند.
کوفی با تشکر از تمامی همکارانش در اتفاقات برق گناوه که در شرایط طاقت فرسای گرمای هوا اقدام به خدمات رسانی به مردم می‌کنند گفت: اتفاقات برق گناوه در یکسال اخیر در بخش شهری و روستایی ۴۴۳۰ ماموریت حضور داشته‌اند و ۳۷۴۹ بار نیز برای بررسی خاموشی عملیات داشته‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا