اجتماعیاخبار استان

تقدیر فرمانده انتظامی استان بوشهر از مردم استان بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: علی‌رغم تلاش دشمن در تحریک مردم جهت به آتش کشیدن اماکن و انفجار، مردم فهیم استان بوشهر با نمایش فرهنگ غنی خود چهارشنبه سوری متفاوتی از سالیان گذشته را رقم زدند.

به گزارش پایگاه خبری خاکریزگناوه؛ فرمانده انتظامی استان بوشهر امروز در جمع معاونین ،فرمانده هان و روسای پلیس های تخصصی این فرماندهی ضمن تقدیر از زحمات پلیس استان در تامین امنیت هم استانی ها در چهارشنبه سوری از مردم ولایتمدار استان بوشهر نیز تقدیر نمود.

سردار سوسنی بیان داشت: علی‌رغم تلاش دشمن در تحریک مردم جهت به آتش کشیدن اماکن، تخریب و انفجار، مردم فهیم ، انقلابی و ولایی استان بوشهر با زدن مشتی محکم به دهان یاوه گویان با نمایش فرهنگ غنی خود چهارشنبه سوری متفاوتی از سالیان گذشته را رقم زد و یکی از آرام ترین چهارشنبه سوری ها را پشت سر گذاشت که شایسته تقدیم بهترین سپاس ها است.

این مقام انتظامی افزود: مردم عزیز و هوشیار استان بوشهر همواره در لحظه های سرنوشت ساز، با احساس تکلیف و حضور جهادی در صحنه، ضربه ای مهلک بر پیکر دشمنان قسم خورده زده و با بصیرت خود نقشه شوم آنان را خنثی کرد.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: این فرماندهی وظیفه خود می داند از همراهی مردم عزیز، ولایت مدار و انقلابی استان بوشهر با خادمان و مدافعان امنیت ،در روزهای پایانی سال به ویژه جهارشنبه سوری صمیمانه تقدیر و تشکر نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا