اخبار شهرستان

توزیع ۵۰ تن برنج در گناوه

مدیر جهاد کشاورزی گناوه گفت: ۵۰ تن سهمیه برنج به شهرستان گناوه اختصاص یافته که توزیع آن در روزهای منتهی به عید سعید فطر آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری خاکریزگناوه عباس تخم‌افشان روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خاکریزگناوه گفت: ۵۰ تن برنج حمایتی تنظیم بازار با نرخ مصوب هر کیلوگرم ۳۵ هزار تومان برای عرضه در بازار این شهرستان تامین شده است.

مدیر جهادکشاورزی گناوه اظهار داشت: با توجه به آمار بالای خرید اقلام اساسی در روزهای منتهی به عید سعید فطر، زمان توزیع را روزهای پایانی ماه مبارک رمضان تعیین نموده‌ایم تا مردم به این اقلام با قیمت مصوب دسترسی داشته باشند.

وی افزود: کالاهای حمایتی در فروشگاه‌های بزرگ و تعدادی از واحدهای صنفی کوچک در نقاط مختلف شهرستان بصورت مستمر توزیع می‌گردد.

عباس تخم‌افشان با تاکید بر لزوم نظارت دقیق بر بازار و رصد قیمت‌ها به صورت مستمر افزود: کنترل و نظارت مستمر بر قیمت‌ها برای ممانعت از افزایش غیرقانونی و بی‌ضابطه قیمت‌ها از سوی ستاد تنظیم بازار نیز پیگیری می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی گناوه از شهروندان خواست موارد گرانفروشی را از طریق شماره تماس ۱۲۴ اعلام کنند تا برخورد لازم با متخلفان و گرانفروشان صورت گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا