اخبار استاناخبار شهرستانورزشی

جشنواره فوتسال مدارس ابتدایی استان بوشهر برگزار شد

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: جشنواره فوتسال مدارس ابتدایی استان بوشهر با حضور ۱۵۰ دانش‌آموز از سراسر استان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری خاکریزگناوه؛ صادق عبدالهی رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: جشنواره فوتسال مدارس ابتدایی پسران استان با حضور ۱۵ تیم از سراسر استان بوشهر برگزار شد.
صادق عبدالهی اظهار داشت: این مسابقات با حضور ۱۵۰ دانش‌آموز به میزبانی چهار شهرستان بوشهر، کنگان، دشتستان، عسلویه و منطقه شبانکاره بصورت قطبی در قالب ۴ گروه برگزار شده است.
وی خاطرنشان کرد: شهرستان دشتی و گناوه به ترتیب مقام‌های اول و دوم رسیدند و شهرستان عسلویه و بوشهر نیز به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند که منتخبین تیم دانش‌آموزان در این رقابت‌ها تابستان سال آینده به جشنواره کشوری اعزام خواهند شد.
رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی با اشاره به هدف برگزاری این جشنواره گفت: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد روحیه نشاط، دوستی، تلاش و یادگیری رقابت سالم ‏میان دانش‌آموزان است و ارتقای آمادگی جسمانی، ترغیب دانش‌آموزان به ورزش حرفه‌ای و‌‌ ارتقای‌‏ شاخصه‌های سلامت برای ما حائز اهمیت می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا