اجتماعیاخبار شهرستان

حفظ کرامت داوطلبین کنکور و خانواده‌های آنها ضروری است

فرماندار گناوه گفت: اقدامات لازم برای حفظ کرامت داوطلبین کنکور و خانواده‌های آنها انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری خاکریزگناوه؛ محمدتقی صفری فرماندار گناوه در جلسه‌ی کمیسیون دانشجویی شهرستان گناوه با محوریت برنامه‌ریزی و هماهنگی کنکور سراسری گفت: محل نگهداری سوالات می‌بایستی کاملاً در قرنطینه قرار گیرد و برای جلوگیری از شائبه‌های احتمالی، محل برگزاری جلسه‌ی آزمون سراسری نیز باید تحت تدابیر حافظتی قرار داشته باشد.
صفری ادامه داد: تمامی نیاز‌ها و ملزومات ناظرین جلسه‌ی کنکور سراسری باید به شکل مطلوب برآورده شود تا کمبودی برای انجام هرچه بهتر عمل نظارت احساس نگردد و همچنین با توجه شرایط شهرستان گناوه، سرمایش محیط جلسه نیز باید قابل‌قبول باشد تا داوطلبین کنکور سراسری بدون دغدغه‌ی خاصی به آزمون خود بپردازند.
فرماندار گناوه در ارتباط با نحوه برگزاری آزمون، ضمن اشاره به لزوم برقراری نظم و انضباط در حوزه برگزاری آزمون، اظهار داشت: نظارت بر ورود و خروج و بررسی روانشناسانی شده رفتارهای داوطلبین جزو ملزومات برپایی یک آزمون سالم است و ضمن برقراری نظم می‌بایست از افراد متخلف و اشخاصی که به هر نحوی سعی در برهم زدن انضباط محیط و یا استفاده از وسایل و امکانات غیرمجاز در آزمون را دارند جلوگیری شود.
محمدتقی صفری با اشاره به مقام والای دانشجویان، دانش‌آموزان و جویندگان علم، تصریح کرد: باید از تمامی داوطبین و شرکت‌کنندگان آزمون کنکور سراسری۱۴۰۲ پذیرایی و استقبال معقول و مناسب به عمل آید تا هیچ کمبود و کاستی احساس نشود.
وی افزود: همچنین حفظ کرامت و راحتی همراهان و خانواده‌های داوطلبین نیز باید جزو اولویت‌ها باشد و برای این افراد مکان‌های مشخصی برای انتظار در نظر گرفته شود تا با توجه به شرایط آب‌وهوا و حضور در فصول گرم سال، رنجش این عزیزان کاسته شود.
فرماندار شهرستان گناوه در ادامه‌ی فرامین و اظهارات خود، با تشکر از حضور فعال نیروهای خدوم انتظامی و سپاه شهرستان و ضمن اشاره به لزوم همبستگی تمامی ادارات و ارگان‌های مربوطه در برگزاری آزمون سراسری گفت: باید تمامی امکانات را بسیج کرده و ملزومات را در راستای رفاه داوطلبین و همراهان آنها به کار ببندیم و سعی خود را بر آن بگذاریم تا کرامت داوطلبین گرامی حفظ شود.
صفری خاطرنشان کرد: نیاز است تا دست‌اندرکاران شبکه بهداشت و درمان شهرستان با تمامی امکانات لازم از آمبولانس گرفته تا حضور پزشک و پرستار، در محل حوزه برگزاری جلسه حضور داشته و با توجه به استرس بالای شرکت‌کنندگان، برای هر شرایطی آمادگی کافی را داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا