اخبار استاناخبار شهرستاناخبار ویژه

دو راهی خدمت و خیانت

خاکریزگناوه _ مردم شهرستان گناوه مخالف واگذاری زمین فرودگاه گناوه به شهرک‌سازی می‌باشند و چنین اقدامی را توسط وزارت راه و شهرسازی، خیانت به مردم تلقی خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری خاکریزگناوه؛ بزودی در این مکان فرودگاه احداث می‌شود، دیر هم که باشد ولی خوب روزی که ساخته شود رونقش کم نیست و گناوه‌ای‌هایی که چین و ماچین را زیر پا گذاشته‌اند و تهران برایشان همین نزدیکیست آواره بوشهر و شیراز نمی‌شوند، روزی که ساخته شود توسعه می‌آید پزشک پروازی می‌آید سرمایه و سرمایه‌دار بی‌دغدغه می‌آید، روزی که ساخته شود سهم یخ گناوه مستقیم از تهران می‌آید.
فرودگاهی که ۸۵ سال است رویای شیرینمان بوده است را شنیده‌ایم روی کاغذ نامش را برداشته‌اند می‌گویند نامش رفته است خودش می‌ماند اما پایتخت نشینان کاغذشان فرودگاه که هیچ یک شهر را نیز با خود می‌برد.
چند روزیست که فضای مجازی خبر انتقال سند زمین فرودگاه گناوه به مسکن و شهرسازی را فریاد می‌زند و صدای اعتراض اقشار مختلف را همراه داشته است روابط عمومی فرمانداری گناوه در اطلاعیه‌ای از لغو واگذاری خبر داد اما افاقه نکرد و التهاب، آشوب و بلوایی در فضای مجازی به پا کرده که اگر تسکین نشود دمل چرکینی می‌شود که تعفنش در فضای حقیقی نیازمند جراحی می‌شود.
چه بنویسیم چه ننویسیم، مسکن و شهرسازی در گناوه خوشنام نیست سند خانه‌های مردم بنامشان بود خرابشان کردند گفتند سندش بنام خودمان است به کسی مربوط نیست، حال زمین فرودگاه گناوه را اگر بنامشان کردید فردایش خدا را بنده نیستند و فرودگاه را از کف خواهیم داد.
آقای دستغیبی مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر شما در قضیه قانون اجرای رفع تداخلات ملی با مستثنیات کوتاه نیامدید تا اراضی مردم به آنها برگردانده شود حتی حاضر نشدید چند متر زمین برای امداد و نجات ما بدهید امروز با چه رویی ۱۴۳ هکتار زمین فرودگاه را طلب کرده‌اید، برای ساخت مسکن زمین بسیار است فقط باید خساست به خرج ندهید دست به جیب شوید و سرنوشت نهضت ملی مسکن را همانند کمربندی گناوه قفل نکنید.
مردم شهرستان گناوه مخالف واگذاری زمین فرودگاه گناوه به شهرک‌سازی می‌باشند و چنین اقدامی را توسط وزارت راه و شهرسازی، خیانت به مردم تلقی خواهند کرد.
اینکه یک حق را از مردم بگیرید که حق دیگری به آنها دهید نامش را نمی‌توان خدمت گذاشت و به خیانت نزدیکتر است.
از استاندار مردمی و خوشنام بوشهر تقاضا می‌شود با درایت و جدیت تمام اجازه ندهد حق ۸۵ ساله مردم گناوه را وزارت راه و شهرسازی برای کارنامه و عملکرد خودش بر باد دهد و نگذارید یکی دو نفر در استان مقابل خواست مردم بایستند.
سند را بنام فرودگاه برگردانید و یکبار برای همیشه به افکار عمومی آرامش خاطر دهید و از میان این همه دغدغه یکی را کم کنید.
از نماینده مجلس که ارتباط نزدیک و غیرقابل انکاری با مدیرکل راه و شهرسازی استان و تریبونی در مجلس دارد تقاضا می‌شود به یُمن نزدیکی انتخابات هم که شده خودی نشان دهد و روزه سکوت بشکند و گرنه در انتخابات پیش‌رو از مردم گناوه فقط یک نه بزرگ دریافت خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا