اخبار استان

دهه فجر و هزار و ۸۳۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در استان بوشهر

استاندار بوشهر گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامی، هزار و ۸۳۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در استان بوشهر افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری خاکریزگناوه؛ احمد محمدی‌زاده با تبریک پیشاپیش ایام الله دهه مبارکه فجر اظهار داشت: در دهه فجر امسال هزار و ۸۳۷ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۱۴۷ هزار میلیارد تومان افتتاح و اجرایی می‌شوند.

وی بیان کرد: هزار و ۷۲۹ پروژه عمرانی با سرمایه‌گذاری حدود ۱۶ هزار میلیارد تومان و ۱۰۸ طرح اقتصادی با سرمایه گذاری بیش از ۱۳۱ هزار میلیارد تومان در دهه فجر امسال افتتاح و کلنگ زنی می‌شوند.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: ۱۳۱۸ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۵۵ هزار میلیارد تومان افتتاح و ۵۱۹ پروژه نیز با سرمایه گذاری ۹۲ هزار میلیارد تومان در استان کلنگ زنی می شود.

محمدی زاده در ارتباط با پروژه های افتتاحی دهه فجر گفت: ۱۲۳۵ پروژه عمرانی با ۶ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری و ۸۲ پروژه اقتصادی با سرمایه گذاری ۴۹ هزار میلیارد تومان در این ایام در استان افتتاح می شود.

استاندار بوشهر در ارتباط با طرح ها و پروژه هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز می شود نیز یادآور شد: ۴۹۴ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومان و ۲۵ پروژه اقتصادی با سرمایه گذاری ۸۲ هزار میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا