اخبار شهرستان

راه‌های روستایی بخش مرکزی گناوه ایمن‌سازی می‌شود

بخشدار مرکزی گناوه گفت: ایمن سازی اغلب راه‌های روستایی بخش مرکزی این شهرستان باتوجه به نزدیک شدن به فصل بارندگی آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری خاکریزگناوه؛ مهدی عباسی بخشدار مرکزی شهرستان گناوه در گفت‌وگو با خبرنگار خاکریزگناوه اظهار داشت: ایمن سازی اغلب راه‌های روستایی بخش مرکزی این شهرستان با توجه به نزدیک شدن به فصل بارندگی آغاز شده است و نقاطی که دچار آسیب شده‌اند شناسایی و جهت ایمن سازی به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اطلاع داده شده است.
وی افزود: در روستای بقعه که در فصل بارندگی سال‌های قبل راه دسترسی به راه اصلی دچار مشکل می‌شد با ایجاد یک پل در این مسیر دسترسی مردم به جاده اصلی تسهیل شده است.
بخشدارمرکزی گناوه بیان کرد: در روستای فخرآوری قسمتی از آسفالت دچار آسیب شده بود که تعریض و بهسازی این محور نیز توسط دهیاری روستا در حال انجام است.
مهدی عباسی گفت: سال گذشته به دلیل بارندگی بعضی از راه‌های روستایی بخش مرکزی دچار آسیب و ناایمن شده بودند که با تلاش دهیاران و اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان ایمن سازی شد.
بخشدار مرکزی گناوه یادآورشد: امسال اعتبار مناسبی در حوزه روستایی جذب شده است که در حال انجام کارهای عمرانی در چندین روستا به طور همزمان هستیم.
وی ادامه داد: در تلاشیم امسال بیشتر روستاها در حوزه عمرانی از بودجه اختصاص یافته به طور مساوی بهره‌مند شوند تا رونق و پیشرفت این مناطق شتاب بیشتری بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا