اخبار شهرستان

مردم از ما خدمت بی منت می‌خواهند

فرماندار گناوه گفت:مردم از ما خدمت بی‌منت، پاک‌دستی و حل مشکلاتشان را می‌خواهند و در برابر این وظایف مسئول می‌باشیم.

به گزارش پایگاه خبری خاکریز گناوه؛محمدتقی صفری فرماندار گناوه در جلسه شورای اداری شهرستان گناوه اظهار داشت: مردم شریف شهرستان از ما خدمت بی‌منت، پاکدستی، توجه به مردم، حل مشکلات و صداقت در کارها را می‌خواهند و ما در برابر این وظایف مسئول می‌باشیم و توسط خداوند متعال مورد سوال قرار خواهیم گرفت.
فرماندار گناوه در خصوص لزوم پاسخگویی صحیح به مردم گفت: مدیران باید بدانند هنگامی که در جلسات و نشست‌ها شرکت می‌کنند لازم است جانشینی در اداره داشته باشند که در غیاب آنها امور مراجعین روی زمین نماند و هر اداره‌ مکلف است با سایر ادارات تعامل لازم را داشته باشد و روسای ادارات باید در صورت بروز مشکل، با دیگر ادارات هماهنگ باشند تا مردم معطل نشوند و کارشان عقب نماند.
فرماندار گناوه در پایان خطاب به مدیران ادارات شهرستان گناوه تاکید کرد: کار و امور مردم عزیز شهرستان در ادارات نباید امروز و فردا شود یا اگر درخواستی از طرف ارباب رجوع داده می‌شود که قابل تحقق نیست و یا قانون اجازه آن را نمی‌دهد، باید به صورت محترمانه و صریح مردم را راهنمایی کنید و دلیل عدم انجام آن کار را به مردم بگویید زیرا مردم از ما توقع احترام و برخوردی شایسته را دارند.
در این جلسه فرماندار گناوه ضمن اشاره و تبریک آغاز هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس گفت: اگر امروز ما توفیق نشستن پشت میز خدمت را داریم، این مهم را مدیون برکت و ثمرات خون پاک شهدا می‌باشیم و باید بدانیم که خداوند شاهد و ناظر بر اعمال ماست.
وی افزود: امروز جامعه جهانی غرق در مادی‌گرایی شده است و در مقابل می‌بینیم که انقلاب اسلامی جامعه خود را بر پایه معنویت، ایمان، تواضع و اخلاص بنا نهاده که این امر مقدس را مدیون از خودگذشتگی‌های رزمندگان دفاع مقدس و مردم می‌باشیم.
محمدتقی صفری گفت: راز موفقیت و پیروزی ما در دفاع مقدس، ایمان، وحدت و رهبری مثال زدنی امام خمینی(ره) بود نه اسلحه و امکانات؛ بسیاری از مردم ما بدون هیچگونه امکانات و آموزش خاصی از مدرسه، دانشگاه، مغازه، شهر و روستا زندگی خود را ترک کرده و راهی جبهه‌ها شدیم.
وی تصریح کرد: سردار شهید سلیمانی که الگوی شجاعت، معرفت و انقلابی‌گری بود در دوران دفاع مقدس ساخته شد و امروز تصویر او در دورافتاده‌ترین نقاط دنیا برافراشته است بنابراین برای اعتلای انقلاب اسلامی می‌بایست راه شهدا را ادامه دهیم و توجه به این امر که امروز شهدا از ما چه می‌خواهند بسیار ضروری است.
فرماندار گناوه تصریح کرد: تمامی مسئولین ادارات شهرستان گناوه وظیفه دارند در برنامه‌های هفته دفاع مقدس با سپاه شهرستان گناوه به عنوان متولی برنامه‌ها، همکاری لازم را داشته باشند.
محمدتقی صفری ضمن اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در هفته آتی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد راویان دفاع‌ مقدس در هفته‌ پیش‌رو به مدارس و دانشگاه‌ها دعوت شوند تا نسل جدید و جوان ما از تعالیم آن دوران درخشان بهره‌مند گردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا