اخبار شهرستان

نشست هم‌اندیشی هیات رئیسه اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی در گناوه برگزار شد

خاکریزگناوه _ نخستين نشست هم انديشی هيات رئيسه اتاق اصناف و روُسای اتحادیه‌های صنفی شهرستان گناوه با حضور سرپرست جدید اداره صنعت،معدن و تجارت این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری خاکریزگناوه به نقل از روابط عمومی اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان گناوه؛ نخستين نشست هم انديشی هيات رئيسه اتاق اصناف و روُسای اتحادیه‌های صنفی شهرستان گناوه با حضور سرپرست جدید اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان برگزار شد.

عبدالمهدی شاهین زاده سرپرست اداره صمت شهرستان گفت: این نشست در راستای هم اندیشی و هم افزایی با هدف آشنایی با هیات رئیسه اتاق و هیات مدیره اتحادیه‌های صنفی و به منظور احصاء مشکلات و ارائه راهکار مناسب و کارگشا تشکیل شده است.
وی افزود: اين نشست‌های تخصصی با رويكرد ضرورت اجرای قوانين و مقررات صنفی و رفع مشکلات حوزه اصناف شهرستان در آينده نيز تداوم خواهد داشت.
عبدالمهدی شاهین زاده اظهار داشت: مهم‌ترین هدف این جلسه ايجاد وحدت رويه و نظم تشكيلاتی، بررسي و دست يابی به راه حل و فرآيندهای قانونی برای رفع موانع و مشكلات اصناف، و اشاعه فرهنگ كار و تلاش و مودت بين اصناف شهرستان است.

در این نشست هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان و روسای اتحادیه‌های صنفی ضمن بیان مسائل و مشکلات موجود، پیشنهادات و اولویت های کاری خود را مطرح و بر همکاری و تعامل بین مجموعه صنعت، معدن و تجارت و اصناف تاکید کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا