اجتماعیاخبار استاناخبار شهرستان

افزایش ۱۲۰ هزار تومانی یارانه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: در صورتی که مددجویان کمیته امداد و بهزیستی ۵۰ درصد یارانه خود را از طریق کالابرگ الکترونیکی استفاده نمایند ۱۲۰ هزار تومان به یارانه هر نفر افزوده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری خاکریزگناوه؛ مصدق کشاورزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران شهرستان گناوه با اشاره به شرایط ویژه کالا برگ الکترونیکی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اظهار داشت: در صورتی که مددجویان کمیته امداد و بهزیستی ماهانه ۵۰ درصد یارانه خود را معادل ۲۰۰ هزار از ۴۰۰ هزار تومان برای هر نفر را از طریق کالا برگ الکترونیکی برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی استفاده نمایند ۱۲۰ هزار تومان به یارانه هر نفر افزوده خواهد شد.
وی افزود: اگر تمامی مددجویان از کالابرگ الکترونیکی استفاده نمایند بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار تا پایان سال به مددجویان استان بوشهر اختصاص می‌یابد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر خاطرنشان کرد: شیر، پنیر، ماست، تخم‌مرغ، قند و شکر، برنج، گوشت قرمز، مرغ، ماکارونی، حبوبات و روغن ۱۱ قلم کالای اساسی ویژه کالابرگ الکترونیکی می‌باشند و دارای امتیاز ویژه‌ای برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی است زیرا مشمول افزایش قیمت سال جدید نمی‌شوند و فروشگاه‌ها می‌بایست با قیمت سال ١۴۰١ آن را در اختیار مددجویان قرار دهد.
مصدق کشاورزی با بیان اینکه بیش از ۲ هزار فروشگاه را در سطح استان بوشهر برای فروش از طریق کالابرگ الکترونیکی تجهیز کرده‌ایم تصریح کرد: هیچ گونه مارک و یا شرکت خاصی برای کالاهای اساسی مشمول کالابرگ الکترونیکی تعیین نشده است و مددجویان می‌توانند کالای خود را از هر برند دلخواه انتخاب نمایند.
وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده با فرمانداران هر فروشگاهی در سطح شهرستان‌ها که آمادگی عرضه کالا از طریق کالابرگ الکترونیکی را دارد سریعا زیرساخت لازم برای آنها فراهم خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا