اخبار استان

۳۰۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران بوشهری اربعین پیش بینی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران از پایانه‌های مسافری این استان به مرز شلمچه برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی پیش بینی شده است.

به گزارش پایگاه خبری خاکریزگناوه به نقل از ایرنا عبدالکریم اخترشناس اظهار کرد: انتقال زائرین اربعین در استان بوشهر از ۱۶ مرداد با اتوبوس آغاز خواهد شد و به مدت یک ماه ادامه دارد.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد مرکزی اربعین، نرخ بلیط اتوبوس‌های کلاسیک از بوشهر به شلمچه چهار میلیون و 880 هزار ریال و اتوبوس‌های وی آی پی هشت میلیون و 200 هزار ریال تعیین شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر ادامه داد: این نرخ با توجه به فاصله شهرستان‌های استان بوشهر به مرز شلمچه متغیر است، به‌گونه‌ای که در دیلم کاهشی و در شهرستان‌های جنوبی استان افزایشی است.

اخترشناس تصریح کرد: از امروز پیش فروش بلیط اتوبوس‌های اربعین به‌صورت حضوری و اینترنتی انجام می‌شود.

وی یادآور شد: پارسال ۳۴ هزار زائر اربعین حسینی(ع) استان بوشهر در قالب یک هزار و ۳۰۰ سرویس اتوبوس از بوشهر به مرز شلمچه و بالعکس جابه‌جا شدند.

اختر شناس گفت: زائران حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی در عراق زیارت خود را در ایام ابتدایی این مراسم در نظر بگیرند تا دچار ترافیک و ازدحام روزهای نزدیک به اربعین نشوند.

وی افزود: در راستای خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب به زائران، نسبت به تکمیل خط‌کشی، ایمن‌سازی محورها، آمادگی راهدارخانه‌های استان اقدام و نظارت بر مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی افزایش یافته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا