اخبار شهرستان

۳ هزار میلیارد تومان پروژه در گناوه افتتاح یا اجرا می‌شود

خاکریزگناوه _ همزمان با دهه مبارک فجر طرح‌های مختلف آموزسی، ورزشی، بهداشتی، عمرانی با اعتبار بیش از سه هزار میلیارد تومان در شهرستان گناوه افتتاح یا اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری خاکریزگناوه؛ محمد تقی صفری عصر سه شنبه در آئین افتتاح طرح‌های ورزشی زمین چمن مصنوعی روستایی در شهرستان گناوه به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار داشت: همزمان با دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی پروژه‌هایی با اعتبار بیش از سه هزار میلیارد تومان در گناوه افتتاح یا اجرا می‌شود.

فرماندار گناوه افزود: مهمترین این طرح و پروژه‌ها باند دوم جاده گناوه به بوشهر در سه فاز به طول ۴۰ کیلومتر است که به زودی توسط مسئولان کشوری کلنگ زنی خواهد شد.

وی گفت: افتتاح نخستین کارخانه مرغ مادر با اعتبار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال و نخستین کارخانه ساخت فندک دستی و آشپزخانه با اعتبار ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی با دهه مبارک فجر با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.

وی گفت: آغاز عملیات اجرایی پل بزرگ گشویی از پروژه‌های مهم شهرستان و خواسته‌های به حق مردم بوده است که در دهه فجر انجام شد و با تکمیل آن یکی از خواسته‌های مهم مردم انجام خواهد شد.

فرماندار گناوه تصریح کرد: افتتاح مدرسه ۶ کلاسه شهید غلامحسن کرمی روستای سربست، پایگاه بهداشتی امام موسی کاظم (ع) و آغاز عملیات اجرایی راه دسترسی بیمارستان گناوه گازرسانی به سه روستای شهرستان از دیگر طرح‌های مهم دهه مبارک فجر امسال این شهرستان است.

وی گفت: رونق دوباره شهرک صنعتی بندر ریگ شهرستان گناوه از اقدام‌های مهم صورت گرفته در دولت سیزدهم بوده است که در حال حاضر با ۱۵ طرح فعال، زمینه سرمایه گذاری و اشتغال بسیاری از جوانان بومی فراهم کرده و هر کدام از این طرح‌ها و اجرا شده موجب رونق دوباره این شهرک شده است.

وی ادامه داد: از همه سرمایه گذاران بخش خصوصی به ویژه سرمایه گذاران بومی شهرستان برای سرمایه گذاری و فعالیت در بخش شهرک صنعتی و شهرستان دعوت می‌کنیم تا در این بخش سرمایه گذاری کنند.

فرماندار گناوه بیان کرد: در زمینه ورزش گام‌های مؤثری برداشته شده است که در دهه فجر امسال شاهد افتتاح ۵ زمین چمن مصنوعی و پروژه‌های دیگر هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا