اخبار شهرستانورزشی

بازرسین وزارت ورزش از امکانات ورزشی گناوه بازدید کردند

بازرسین وزارت ورزش و مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر به همراه سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه از امکانات ورزشی گناوه بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری خاکریزگناوه؛ کاظم فتحی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه در گفتگو با خاکریزگناوه گفت:
به همراه بازرسین وزارت ورزش و مهندس احمدزاده مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر از خوابگاه ورزشکاران خلیج فارس بازدید به عمل آمد که بازرسین تاکیدی ویژه بر ضرورت تعمیر و نگهداری از داشته‌های ورزشی داشتند.
کاظم فتحی در ادامه و پس از بازدید از مجموعه ورزشی شهید سراجی خاطرنشان کرد: قسمت‌های از مجموعه ورزشی شهید سراجی قدمتی حدودا ۴۰ ساله دارند که در این بازدید بیشتر مورد توجه قرار گرفت و مقرر گردید تعمیرات اساسی این قسمت‌ها در سال آینده با تامین اعتبار انجام شود.
سرپرست اداره ورزش و جوانان گناوه افزود: در بازدید از چمن ورزشی این مجموعه، بازرسین وزارت که به همراه مسئول فنی اداره کل استان حضور داشتند بر لزوم توجه ویژه به نحوه ایجاد این چمن و خصوصا بر افزایش میزان آب‌دهی به چمن تحت کشت تاکید کردند .
وی اظهار داشت: کیفیت یکی از مهم‌ترین اصل‌هایی که در پروژه‌های چمن ورزشی نباید مورد غفلت قرار گیرد که در این بازدید موارد مهم و ضروری در ایجاد چمن استاندارد به پیمانکار مربوطه یادآوری شد.

✍عباس زارعی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا