اخبار استانورزشی

مسابقات رزمی روز مادر در گناوه

مسابقات سوپرکنتاکت کیک‌بوکسینگ بانوان به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن در گناوه برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری خاکریزگناوه عیسی خرمی رئیس سبک سوپرکنتاکت کیک بوکسینگ استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار این پایگاه گفت: مسابقات سوپرکنتاکت کیک بوکسینگ بانوان شمال استان بوشهر به مناسبت روز مادر با حضور بیش از شصت ورزشکار از شهرستان‌های گناوه، امام حسن و دیلم به میزبانی شهرستان گناوه در روستای تِل‌تَل برگزار گردید.
خرمی در ادامه عنوان کرد: امسال اولین سالی است که در میلاد حضرت زهرا(س) مسابقاتی به این عنوان برگزار شده و با توجه به استقبال خوب بانوان رزمی‌کار از این مسابقات امیدواریم در سال‌های آینده این مسابقات را استانی و کشوری برگزار نماییم.
رئیس سبک سوپرکنتاکت کیک بوکسینگ خاطرنشان کرد: این سبک هجده باشگاه فعال بانوان در سراسر استان بوشهر دارد و نزدیک به ۱۵ داور خانم در استان بوشهر فعال می‌باشند در حال حاضر در شهرهای بوشهر، گناوه، دیلم، بندرامام حسن، عالیشهر و چغادک باشگاه بانوان فعال می‌باشد.
عیسی خرمی ضمن اشاره به دلیل برگزاری مسابقات در روستای تِل‌تَل از توابع شهرستان گناوه گفت: با توجه به اینکه توسط دهیار روستای تل‌تل سالن بصورت کاملا رایگان در اختیار این سبک گذاشته شد تصمیم بر این شد تا جهت کاهش هزینه‌های مسابقات و عدم دریافت ورودی از ورزشکاران مسابقات را در این روستا برگزار نماییم.
خرمی افزود: استان بوشهر از فعال‌ترین استان‌های کشور در سبک سوپرکنتاکت کیک بوکسینگ می‌باشد و بندر گناوه نیز با سه باشگاه فعال حدود صد بانوی ورزشکار را به خود اختصاص داده است.

در پایان این مسابقات با حضور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری گناوه و سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه از مقام‌آوران تجلیل به عمل آمد که تیم‌های گناوه، بندرامام‌حسن و دیلم به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند/عباس زارعی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا