اخبار شهرستان

ناظران افتخاری سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت گناوه گفت: شهروندان با عضویت در سامانه ناظران افتخاری، فضای بازار را برای متخلفان نا امن کنند.

به گزارش پایگاه خبری خاکریزگناوه؛ سرپرست اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان گناوه در گفتگو با خبرنگار خاکریزگناوه گفت: طرح ویژه نظارتی نوروز و ضیافت بمناسبت فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ از پانزدهم اسفندماه سال جاری آغاز شده که تا پایان ماه مبارک رمضان استمرار خواهد داشت.
حسین طیبی در حاشیه این طرح نظارتی اظهار داشت: برخورد با تخلفات صنفی و پایش هر چه بهتر بازار در گرو همکاری مردم با سازمان های نظارتی است.
سرپرست اداره صمت گناوه، سامانه ستاد خبری ۱۲۴ را بهترین و سریع ترین پل ارتباطی بین مردم و بازرسان حوزه اصناف دانست و خاطرنشان کرد: ستاد خبری ۱۲۴  به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات و گزارشات مردمی در سراسر استان می باشد.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون سوای گزارشات حضوری در محل اداره، بیش از ۱۰۰ گزارش مردمی از طریق این سامانه در خصوص شهرستان گناوه با موضوعات گرانفروشی،کم فروشی،عرضه خارج از شبکه و احتکار به ثبت رسیده افزود:  تمامی این پرونده‌ها پس از بررسی جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
طیبی با بیان اینکه برخی از جرایم صنفی افزایش چند برابری نسبت به قبل داشته ضمن هشدار به متخلفین صنفی گفت: گزارش های مردمی به سامانه ۱۲۴ به صورت جدی بررسی و پیگیری می شود و قول می دهیم نسبت به گزارشات شهروندان درباره افراد متخلف و سودجو اهتمام ویژه ای داشته باشیم.
حسین طیبی در پایان ضمن دعوت از همه مردم، کارمندان دولت، کسبه و بازاریان، اساتید و دانشگاهیان و همه اقشار جامعه و همشهریان عزیز از آنها درخواست کرد با توجه به حجم وسیع و گستردگی حوزه اصناف شهرستان، با عضویت در طرح ناظران افتخاری ضمن نا امن کردن فضای بازار برای متخلفان به ایجاد امنیت و آرامش برای واحدهای صنفی و توسعه مشارکت مردمی در نظارت بر بازار اهتمام ورزیده و با مراجعه به آدرس اینترنتی( https://cppo.mimt.gov.ir/ ) نسبت به عضویت و  پیوستن به طرح ناظران افتخاری سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اقدام نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا