اخبار شهرستانورزشی

چمن طبیعی شهید سراجی گناوه اردیبهشت به بهره‌برداری می‌رسد

سرپرست اداره ورزش و جوانان گناوه گفت: ۹۰ درصد چمن ورزشی وضعیت خوبی دارد و طبق نظر مهندس ناظر پروژه، تا پایان اردیبهشت این چمن طبیعی آماده بهره‌برداری می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری خاکریزگناوه؛ کاظم فتحی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه در جمع خبرنگاران گفت: حدود یکسال پیش زمین چمن ورزشگاه شهید سراجی جهت ترمیم و بازسازی به پیمانکار واگذار شد و قرارداد تا پایان آذرماه بود ولی از آنجاییکه پیمانکار با تاخیر کار را انجام داد و با فصل سرما تداخل کرد موجب شد تا رشد ضعیف چمن در فصل سرما، کار را با تاخیر چند ماهه روبرو کند.
فتحی افزود: به دلیل تاخیر در زمان تحویل پروژه، اداره ورزش و جوانان هنوز موافقت نامه پیمانکار را تایید نکرده است و این قول را به ورزشکاران و فوتبالیست‌های شهرستان می‌دهیم که تا نواقصات زمین بطور کامل برطرف نشده و زمین چمن به وضعیت مطلوب نرسیده است پروژه را از پیمانکار تحویل نخواهیم گرفت.
سرپرست اداره ورزش و جوانان اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۹۰ درصد زمین وضعیت خوبی دارد و طبق نظر مهندس ناظر پروژه تا پایان اردیبهشت چمن به وضعیت مطلوب خواهد رسید و آماده بهره‌برداری می‌باشد.
وی با تاکید بر نظارت مستمر بر این پروژه گفت: در بحث نظارت بر پروژه زمین چمن نیز مدیرکل ورزش و جوانان به همراه مسئول دفتر فنی اداره کل چندین بار از پروژه بازدید داشتند و تاکید داشتند که درشهرستان بصورت روزانه و مستمر نظارت و بازرسی انجام شود که این جدیت در بحث نظارت قابل تقدیر است همچنین همکاران ما در هیات فوتبال شهرستان نیز بر آبیاری و اصلاح چمن‌ها نظارت دارند .

منصور کشاورزی مهندس ناظر پروژه عمرانی ورزشی گناوه و دیلم گفت: چمن طبیعی ورزشگاه شهید سراجی گناوه با هدف ترمیم و تعمیر زیرساخت‌ها به پیمانکار تحویل داده شد که کارهای انجام شده در این پروژه تعویض سنگ جدول‌های اطراف زمین در تراز خاص، افزودن یک متر به عرض زمین و همچنین قوس‌های زمین که از حالت هندسی پیروی نمی‌کردند را به حالت هندسی تغییر دادیم تا ورزشکاران دومیدانی بهتر از پیست استفاده کنند البته پیست دومیدانی از ابتدا حالت استاندارد خاصی نداشته ولی سعی کرده‌ایم تا حدامکان به پیست استاندارد نزدیک شود.
مهندس ناظر پروژه‌ عمرانی ورزشی گناوه و دیلم خاطرنشان کرد: زمین چمن در موضوع آبیاری نیز از حالت غرق‌آبی با نصب هانتر به سیستم آبیاری خودکار تبدیل شد که هم از هدر رفت آب جلوگیری خواهد کرد و به توان انسانی کمتری نیاز دارد، در مورد ناهمواری‌ها نیز این زمین چمن در بعضی از قسمت‌ها دارای پستی و بلندی بود که با ماسه‌ریزی و کاشت چمن تسطیح انجام شد و یکی از قسمت‌هایی که خارج از تعهد پیمانکار بود و با توافق انجام داده‌ایم افزودن چاله پرش در قسمت طولی زمین جهت استفاده ورزشکاران دومیدانی می‌باشد.

خبر: سیدکرامت عوض‌پور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا